fbpx

over tiger media

Geen zin om te lezen? Bekijk de video hier naast! 😉

Hallo, mijn naam is Mattis Legeland en ik ben de trotse eigenaar van Tiger Media. Jaren geleden is mijn interesse in online marketing begonnen. In eerste instantie ben ik begonnen als copywriter voor JSR Media, een bedrijf met diverse grote Facebookpagina’s. Dit was een leuke bijverdienste, maar het was niet uitdagend. Daarom besloot ik een webshop te openen. Na ongeveer twee weken verkocht ik mijn eerste product, en toen ging het snel. Nadat mijn webshop drie maanden lang dagelijks sales maakte, opende ik een tweede shop. Met de ervaring van de eerste webshop op zak ging ook deze webshop al snel sales maken. 

Ik merkte echter dat dit het voor mij niet helemaal was. Ik vond vooral de strategische kant achter de shops erg leuk om te doen, de rest was vrij eenvoudig en gaf me daarom niet genoeg voldoening. Ik wilde het een stapje hogerop zoeken. Ik bood mijn diensten gratis aan bij een lokale ondernemer om te kijken of ik ook voor bedrijven iets kon betekenen. Resultaat van de eerste maand: 464% meer bezoekers op de website. Via-via kreeg ik steeds meer aanvragen, dat was voor mij een bevestiging dat ik goed op weg was. Ik verkocht mijn shops en ben me volledig gaan richten op online marketing onder de naam Tiger Media!

” tiger media draait op het succes van zijn opdrachtgevers: hoe beter zij presteren, hoe succesvoller Tiger Media is.”

Online marketing is nog nooit zo belangrijk geweest voor bedrijven. Iedere dag dienen zich nieuwe kansen aan op het internet. Kansen om extra omzet te behalen, kansen om iemand in dienst te nemen, kansen om je naamsbekendheid te vergroten, en ga zo maar door. Om deze kansen te benutten is een goede strategie nodig. Deze strategie moet aansluiten bij zowel de doelen van je organisatie als bij je budget. Tiger Media wil zo veel mogelijk bedrijven helpen bij het creëren, implementeren en uitvoeren van een op maat gemaakte online marketing strategie. Zo kan iedereen profiteren van de kansen van ”het digitale tijdperk”!

Om resultaat te kunnen garanderen, gaan wij altijd volgens een vaste manier te werk. Hoe wij dit doen, lees je hieronder in het stappenplan.

Dat werkt voor beide partijen toch wat fijner.

Tijdens de vrijblijvende kennismaking op kantoor in Hapert of bij jou op de zaak leren we elkaar wat beter kennen. We bespreken je uitdagingen, doelstellingen en natuurlijk wensen. In overleg gaan we kijken welke online strategie hier het beste bij past. 

Op deze manier pluizen we de huidige online situatie grondig uit zodat we weten waar het bedrijf nu staat en wat er verbeterd of opgestart kan worden. We kijken samen door de aangeboden diensten heen en bespreken de mogelijkheden van Tiger Media.

Voordat we beginnen is het belangrijk dat we eerst samen een strategie gaan vormen.

In een sessie van 2 à 3 uur behandelen we de uitdagingen van het bedrijf aan de hand van een strategisch marketing plan. Enkele elementen die terugkomen tijdens deze sessie zijn:

  • Huidige producten/ diensten
  • Businessmodel
  • Doelgroep
  • Doelstellingen
  •  De (online) customer journey
  •  De USP’s
Nadat we deze punten hebben behandeld ben ik in staat om een op maat gemaakte online marketing strategie te formuleren voor jouw bedrijf. Door eerst echt naar het bedrijf te kijken sluit deze strategie naadloos aan bij de doelstellingen van het bedrijf en de doelgroep. 

Na de strategische sessie zijn beide partijen klaar om aan de slag te gaan!

Tijdens de uitvoering zet ik de besproken online marketing strategie op en zorg ik er voor dat deze zo goed mogelijk kan functioneren. Zodra alles opgezet is kijken we het samen nog een keer door voordat je campagne echt live gaat, zo weten we zeker dat alles naar wens is. 

Als de campagne eenmaal draait, zal deze verschillende keren geoptimaliseerd worden om zo het beste online resultaat te behalen. Want alleen dat telt!

Zodat jij ook op de hoogte blijft van het resultaat!

Iedere periode ontvang jij van ons een heldere rapportage waarin helder wordt uitgelegd wat de resultaten tot dan toe zijn van onze samenwerking. Afhankelijk van de gekozen strategie bevat de rapportage statistieken over bijvoorbeeld de groei van het aantal websitebezoekers, aanmeldingen voor de nieuwsbrief of conversies op je webshop. 

De rapportage word op maat gemaakt: heb je nog geen kennis van online marketing dan zal alles in Jip- en Janneke taal worden uitgelegd. Heb je al wel enige kennis dan kunnen we samen wat dieper ingaan op de rapportage. 

Benieuwd wat ik voor je bedrijf kan doen?

laat je gegevens achter Ik neem zo snel mogelijk contact met je op!



WhatsApp
Hey, stuur me gerust een berichtje als je vragen hebt! Groeten, Mattis